A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Ekstraordinær generalforsamling i KS

GeneralforsamlingDer er pr. d. 20. maj indkaldt til ekstraordinær generalforsamling i Konservative Studenter.Baggrunden er at Konservative Jurister har besluttet at ændre navn til Foreningen for Borgerlige Jurister, hvilket bestyrelsen anser som værende i strid med Konservative Studenters vedtægter, hvis de skal kunne fortsætte med at være en datterforening til KS.Et flertal i KS’ bestyrelse har vedtaget at fremsætte et resolutionsforslag, som generalforsamlingen skal tage stilling til.

Mødet foregår kl. 18 d. 28. maj. på foreningsgangen på jura, nærmere bestemt bygning 1328, 2. sal, Aarhus Universitet.

Dagsordenen er som følger:

1) Valg af dirigent
2) Valg af referent
3) Behandling af indkomne forslag
a) Resolutionsforslag fra KS’ bestyrelse
4) Evt.

Vi på at se mange af jer!