A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Generalforsamling i KS

Fredag afholdt Konservative Studenter i Århus generalforsamling. Deltagerne var yderst aktive og det blev til talrige gode diskussioner. Til formandshvervet var der genvalg til Stud.jur. Emil Melchior Mikkelsen ligesom Christian H. Skov, Andreas Engel Krag og  Hans Henrik Juul blev genvalgt til bestyrelsen. De resterende bestyrelsesposter  vil være besat af tre yderst dygtige mennesker. Det drejer sig om Ann Christina Rindom Sørensen, Jens Wendell-Hansen og Boel Larsen.

Med den nye kompetente bestyrelse på plads, kan vi se frem til et godt og aktivt år i Konservative Studenter.