Generalforsamling i KS

Konservative Studenter har netop afholdt sin årlige generalforsamling. Arrangementet foregik under uformelle former i juristernes mødelokale, hvor der var serveret øl, vand, pizza, chips og hvad man nu ellers havde brug for til at klare den intellektuelle udfordring. Den afgående formand, stud. jur. Nicolaj Bang kunne redegøre for et år, der havde været præget af stor fremgang politisk, organisatorisk og medlemsmæssigt. Han kunne tillige takke den afgående bestyrelse for et godt stykke arbejde.

Efter et år som formand valgte Nicolaj Bang ikke at fortsætte, idet han stiller op til landsformandsposten i Danmarks Konservative Studerende, ligeledes valgte Anna Margrethe Engbæk (ASB) ikke at genopstille, da hun stiller op til forretningsudvalget i Danmarks Konservative Studerende, heller ikke stud. scient. Rasmus Ladekjær fortsatte i bestyrelsen.

Genvalgt til bestyrelsen blev PR-ansvarlig, stud.mag. Hans Henrik Juhl   , næstformand, stud. mag. Christian H. Skov , Kasserer stud. oecon, Lars Bloch og stud. jur. Anders Mols.

Nye navne i bestyrelsen blev stud. jur. Monica Salling Johnson og stud. oecon. Andreas Engel Krag. Som ny formand blev stud. jur. Emil Melchior Mikkelsen valgt. Emil har i det seneste år været særdeles aktiv i Konservative Jurister, ligesom han før sin tid i KS var med til at starte Sydøstjyllands KU op.